2007-12-08

SPEED RACER.粉紅救兵幫倒您

明年暑期大作SPEED RACER有劇照睇,一個字講哂:CAMP!

逢親改編漫畫或動畫之電影,跟足原著搞到色彩斑爛,超現實服飾背景搬字過紙都通常出事。「變形金剛」都要執走哂d幼稚味至成功,SPEED RACER比我感覺係SPY KIDS系列加Ridge Rider賽車遊戲,問題係,呢套係戲。

不過,電影是導演The Wachowski Brothers操刀,仲係繼Martix系列之後首部編導作品,演員又有今年憑"Into The Wild"上位的Emile Hirsch,以及Christina Ricci,Susan Sarandon等實力派(至於有阿Rain對你來說是否一大吸引力就因人而異了),真係好難講會偏向邊個方向,不過如果咁都食到糊,都可謂點石成金,The Wachowski Brothers可以拍乜都得了。







預告片,睇完有少少想"tun"車走~~

2 則留言:

Unknown 說...

還有<圖雅的婚事>的余男

Donald Kwan 說...

呢部真係好想睇呀 :D