2010-12-01

Hello myself.

自己都知自己幾耐冇更新部落格啦。

忙,都忙,但從來都唔係一個理由。

打字慢,都係,但都唔係理由。

開blog從來是為了記錄一些觀影經驗, 聆聽經驗, 原意並非分享, 當然,有同道中人交流一下意見, 是無任歡迎的。

但是,停寫的時候, 是因為感覺自己失去了寫的意欲, 和寫的方向。

關於音樂,從來絕跡這裡。一個itunes, 已經可以把自己的喜惡類型化。High Fedelity 裡John Cusack把黑膠唱片收藏翻出來,按購買次序重排一次來療情傷,現在一個itunes都可以玩餐飽,係就係冇咁浪漫咖喇,方便嘛,反正意義在於記錄,有需要在部落格做多次嗎?

電影嘛,寫來寫去都是評論,有些悶之餘,最大鑊係發現就算不寫,對看過每一套電影的觀感,就算不用文字記錄下來,都不會失去,(潛問題當然是:”你估你有一日唔會腦退化咩?”潛回應:”如果不記得,重要嗎?”

咁而家自己想點?唔知,只係覺得係時候寫番d嘢比自己睇了,少少都好,都唔好停哂咁離譜。

再寫,想多完化些。例如做吓專題,例如90年代,00年代的百大廣東專輯。台灣有,外國有類似選舉,點解香港好似冇?當然自己的百大專輯純粹個人喜好,冇民主兼冇代表性。

評論希望短d,簡約d,或者多d news,記錄一下自己的看(重看)戲時間表。都是一種有規律地看戲的原動力。

今次講完,又唔做,就真係好離譜。 

沒有留言: