2007-07-13

Denzel vs Russell part 2: American Gangster

淨看牌面,「單數」+「屈數」+列尼史葛,都知係好野。預告片終於出左,真係睇到興烚烚,血脈沸騰。

其實呢兩大演技派猛男今次係寃家聚頭,十二年前合作過一套科幻片Virtuosity,當時戲中大反派Russell Crowe仍是荷里活新丁。兩年之後的幕後嫌疑犯令Russell成名,三年後已拿最佳男主角(帝國驕雄)。而Denzel仍然拿不到well-deserved的最佳男主角。

戲肉是2002年,Russell是男主角獎燀聯大熱,敗給邊緣特訓的Denzel。當時眾說紛紜,說Russell成名後氣燄凌人,愛溝女又愛搞事,當然輸給long-due又係好好先生的Denzel。

所以,American Gangster整件事很微妙,已經修心養性的Russell,N度與導演東尼史葛合作,取材70年代美國黑幫毒販與輯毒組題材,故事已夠史詩,再加上種族衝突的一筆,令故事更具吸引力。Denzel再做奸角,但該比邊緣特訓中的貪污差人忠奸難分。淨係睇兩大影帝鬥戲已經好期待,係盜火線的級數,我信導演功力,雖然帝國驕雄是過譽了。

唔敢講好過教父,Scarface,Goodfellas等經典黑道片,一定好過無間道風雲,我話o既。

期待度:A

沒有留言: